نوآوری های تویوتا در نمایشگاه پاریس

نوآوری های تویوتا در نمایشگاه پاریس

نوآوری های تویوتا در نمایشگاه پاریس

در نمایشگاه پاریس امسال ، تویوتا نشان داد که چگونه پایه های خود را تقویت می کند و آماده رشد آینده می شود.

پایه های جدید

صنعت خودرو وارد یک تحول یک ساله می شود و تویوتا با تغییر یک شرکت خودروی خالص به یک ارائه کننده تحرک نوآورانه باعث تحرک بهتر برای همه می شود.

این تغییر نام تجاری توسط یک نمایشگاه موتور جدید نشان داده شده است که دارای 3 منطقه مجزا است. منطقه اول به به راه حل های تحرک جدید و نوآوری های آینده اختصاص یافته است . منطقه دوم به جشن فعالیت های ورزشی موتور سواری تویوتا در مسابقه تویوتا GAZOO و منطقه سوم به مدل های جدید تویوتا با تمرکز آشکار بر آخرین پیشنهادات محصول هیبریدی خود شارژ اختصاص داده شده است .

اتومبیل های جدید در نمایش

دو عنصر اصلی محصول به طور انحصاری در نمایشگاه پاریس نمایش داده شدند ، فن آوری هیبریدی و معماری جهانی جدید تویوتا (TNGA).

بیش از 20 سال است که تویوتا فن آوری هیبریدی خود شارژ خود را بهبود ، توسعه و دموکراتیزه کرده است. در سال جاری در نمایش پاریس، تنها خودروهای هیبریدی نمایش داده شدند – از Compact Yaris، به نسل های جدید Corolla، RAV4 و Camry

تئوری جدید معماری جهانی (TNGA) پایه ای از محصولات جدید تویوتا و ترانسفورماتورهای قدرت را تشکیل می دهد. بیش از یک پلت فرم، TNGA فلسفه مهندسی و طراحی است. در حالی که بهبود دینامیک رانندگی اتومبیل ها، این امر همچنین باعث توسعه طرح های بیرونی و داخلی با تجدید نظر عاطفی شدید می شود.

پس از 14 سال غیبت، کمری با مدل کاملا جدید ، با پلت فرم TNGA-K جدید و هیبرید خود شارژ 5/2 لیتری به اروپا برگشت . در نمایشگاه پاریس 20 سال پیش، یاریس اولین اتومبیل جهانی خود را ساخت و شروع به کار کرد . برای جشن سالگرد آن ، یک نسخه ویژه Y20 با رنگ زرد طلایی نمایش داد که نسخه های قبلی آن از سال 1998 در دسترس است . اما این نسخه جدید شامل سقف خاکستری تیره جدید و با سایر رنگ های خاکستری ارائه می شود . برنامه ویژه دیگر در نمایشگاه پاریس جشن مسابقه موفقیت آمیز تویوتا GAZOO با نسخه GR Sport است .

علاوه بر مدل های ماشین، تویوتا آخرین پیشرانه فن آوری ایمنی را معرفی می کند که شامل ویژگی های جدید و عملکردی است که بر روی Corolla جدید و RAV4 نصب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Top