همه چیز درباره کرولا هاچبک 2019 (Corolla Hatchback)

همه چیز درباره کرولا هاچبک 2019 (Corolla Hatchback)

همه چیز درباره کرولا هاچبک 2019 (Corolla Hatchback)

معماری جدید جهانی تویوتا ابعاد جدیدی از ظاهر، رانندگی و عملکرد را ارائه می دهد، Corolla نام تجاری پرفروش جهان، برای Corolla Hatchback، جایگزین نام Auris می شود. کرولا هاچبک 2019 نسل جدیدی از خودروی فوق العاده محبوب C، دارای یک ظاهر بصری متمایز با ساختار پایین تر و قسمت های جذاب تر است.

کرولا هاچبک 2019 دارای طراحی پویا، جدیدترین موتور 2.0 لیتری هیبرید قدرتمند، با موتور 1.8 و 1.2 هیبرید اولین نسل از رانندگی هیبریدی را نشان می دهد. کرولا هاچبک 2019 طویل تر از جد خود است و با طراحی پویا و استایل قابل توجه تر و معرفی شده است. سراسر طول کابین برای راحتی بیشتر 40 میلی متر افزایش یافته است و جادار تر شده است. ارتفاع کلی به اندازه 25 میلی متر کاهش یافته است که به راننده یک دید بهتر و روشن تر می دهد. کرولا هاچبک 2019 یک طراحی جدید است که از یک طرح رنگی دوتایی تشکیل شده است که ترکیب رنگ بدنه و سقف میشه حاکی می شود.

تجربه رانندگی دینامیک

کرولا هاچبک 2019 در هر دو حالت جدید هیبریدی 1.8 لیتری و یک گزینه جدید هیبریدی 2.0 لیتری در دسترس است. نسل چهارم سیستم 1.8 لیتری قدرت موتور، تمام شرایطی را که مشتریان از یک تویوتای هیبریدی انتظار دارند ، برآورده می کند؛ هزینه مالکیت پایین، خود شارژ، صرفه جویی در سوخت، انتشار کمتر CO2، همچنین تا 50٪ رانندگی تمام الکتریکی در رفت و آمد روزمره. هیبرید 2.0 لیتری با قدرت 180 اسب بخار با موتور کم مصرف تجربه رانندگی قرتمند و هدایت راحتتر اتومبیل را می دهد.

طراحی TNGA

کرولا هاچبک 2019 جدید بخشی از Toyota New Global Architecture (TNGA) می باشد. به علاوه طراحی برش لبه، پلت فرم TNGA به نوبه خود باعث ثبات و مدیریت بهتر می شود. جزئیات کوچک در طراحی مانند چراغ باله مانند عقب، بهبود آیرودینامیک خودرو و یک تجربه رانندگی بهتر را به ارمغان می آورد.

نمایشگر تویوتا لمسی 2 در سفرهای جاده ای چندین ویژگی جدید را فراهم می کند، یک رابط کاربری آسان دارد،دارای قابلیت تشخیص صدا و اتصال به تلفن است و نمایشگر آن مجهز به نقشه 3D می باشد.

کرولا هاچبک 2019 در حال حاضر به منظور پیش سفارش موجود است. قیمت گذاری در حال حاضر در نمایندگی تویوتا همراه با اطلاعات دقیق تر محصول ارائه شده است و با توجه به محدودیت های عرضه اولیه ، برای تحویل زودهنگام، سفارش خود را رزرو کنید.

اگر شما د خرید خودروهای شرکت تویوتا را دارید و یا دارای این خودرها هستید، برای بازدید های دوره ای می توانید به تعمیرگاه تویوتا مجاز مراجعه نمایید و از خدمات تعمیرگاه لکسوس و سرویس های دوره ای و کارشناسی تخصصی برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Top