مانیتور لمسی دیجیتال با نمایشگر جدید

مانیتور لمسی دیجیتال با نمایشگر جدید

مانیتور لمسی دیجیتال با نمایشگر جدید در این اکتبر

توکیو، ژاپن (12 سپتامبر 2018) از اولین مانیتورهای دیجیتال جانبی در Lexus ES خبر می دهد . لکسوس برای اولین بار در جهان یک مانیتور دیجیتال جانبی عرضه خواهد کرد تا بتواند خودرو های تولیدی را به آن مجهز کند . مانیتورهای جانبی دیجیتال نشان می دهند که چه چیزی در سمت چپ، راست و عقب ماشین قرار دارد ، نمایش تصاویر دوربین بر روی مانیتوری که داخل کابین است صورت می گیرد . آنها در طول شب و در آب و هوای نامطبوع به خوبی عمل می کنند و تصاویری واضح را ار از اطراف خودرو نشان می دهند . مانیتورهای جانبی دیجیتال با افزایش ناحیه نمایشگر در هنگام چرخش اتومبیل و یا حرکت خودرو به عقب ، نمایش گسترده ای از محیط اطراف خودرو را ارائه می دهند . دوربین های کوچک سیستم به دید بهتر در جلو و کاهش نویز باد منجر می شود که در این حالت به آینه های جانبی بزرگ که جلوی دید راننده را می گیرند نیازی نیست .

با نصب دوربین های بیرونی کوچک در درهای جلو در خودرو های لکسوس، یک دید واضح تر از منطقه اطراف خودرو را برای رانندگان فراهم می کند. دوربین های مانیتور دیجیتال جانبی نمایش تصاویر را بر روی مانیتورهای صفحه نمایش 5 اینچی واقع در داخل کابین در پایه ستون های جلو منتقل می کنند . یکی دیگر از مزایای نمایشگرهای جانبی دیجیتال نسبت به همتایان متعارف آنها این است که آنها در برابر انباشت باران و برف مقاومت می کنند و دیدگاه راننده را تحت تأثیر قرار نمی دهند .

هنگامی که سیگنال های چرخش فعال می شوند یا هنگامی که انتقال به سمت عقب صورت می گیرد ، سیستم به طور خودکار منطقه مربوطه را به سمت چپ ، راست یا عقب افزایش می دهد . جهت اطمینان از محیط اطراف خودرو، می تواند به صورت دستی توسط راننده نیز تنظیم شود تا آگاهی کامل محیطی در اطراف وسیله نقلیه به دست آید. با جایگزینی دوربین های کوچک با آینه های جانبی معمولی ، آینه های جانبی دیگر فضای پنجره های جلو را اشغال نمی کند و باعث بهبود دید می شود . نویز باد همچنین کاهش می یابد ، در نتیجه یک کابین ساکت تر خواهید داشت .

مانیتورهای جانبی دیجیتال برای نخستین بار در ES جدید، که در اواخر ماه اکتبر در دسترس قرار می گیرند ، به بازار عرضه خواهند شد . و در ابتدا این مانیتورهای جانبی دیجیتال تنها در ژاپن در دسترس خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Top