امکانات تویوتا اف جی کروزر

امکانات تویوتا اف جی کروزر

تویوتا اف جی کروزر یک خودوری شاسی بلند ساخت  کشور ژاپن می باشد. این خودرو با امنیت بالا و موتور قدرتمند 6  سیلندر 24 سوپاپه توانایی عبور از جاده های کوهستانی، بیابانی و صعب العبور را دارا می باشد. حداکثر قدرت  موتور آن 260  اسب بخار در 5600 دور در دقیقه است و قادر به تولید گشتاور 387 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه  می باشد که ترمزهای قدرتمندی دارد. علاوه برا این ها با داشتن صندلی های ضد آب راحت، شیشه های مجهز به سولار، صندلی های دارای سیستم گرم کن و سرد کن می تواند همراه خوبی در طی سفر شما باشد . همچنین شما می توانید در طول سفر خود از سیستم صوتی آن که دارای 9 بلندگو، USB و ورودی AUX است، لذت ببرید .

تویوتا اف جی کروزر نمایشگر 4.3 اینچی دارد، دارای دوربین دید عقب می باشد، دارای قابلیت اتصال بلوتوث می باشد، قابلیت تا شدن صندلی‌های عقب، قفل دیفرانسیل عقب، نور افکن‌های سقفی ، تودوزی چرمی و آینه‌ها و شیشه‌های برقی از دیگر امکانات این خودرو می باشد.

اگر در طول سفر و یا در هرکجا که بودید با مشکی مواجه شدید با سرویس جاده های تعمیرگاه تخصصی تویوتا تماس بگیرید. ویژگی چهار چرخ همزمان فعال آن سبب شده است که بتوان در هر مسیری از این خودرو استفاده کرد و سبب افزایش قدرت آن شده است. تویوتا اف جی کروزر در سال 2005 رونمایی شد و از سال 2006 به بازار عرضه شد و هنوز طرفداران زیادی دارد. تویوتا اف جی کروزرها شباهت زیادی به تویوتا پرادو دارند اما بدنه آن کلاسیک است.

با این حال این خودرو مشکلاتی نیز دارد، مصرف بنزین این خودرو بالا است، دید جلو، عقب و اطراف آن پایین است، و در جاده ها و مسیرهای شهری سیستم تعلیق آن پرتکان می باشد.

اگر قصد خرید تویوتا اف جی کروزر را دارید و یا دارای این خودروی چند صد میلیونی می باشید برای انجام سرویس هاس دوره ای و تعمیرات لازم به تعمیرگاه تویوتا مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Top