اطلاعات 2019 TOYOTA PRIUS EXTERIOR

اطلاعات 2019 TOYOTA PRIUS EXTERIOR

تویوتا پریوس 2019

تویوتا پریوس 2019 توسط تیم جوانی طراحی شده است و به لطف پیشرفت در فن آوری، ساخت اشکال پیچیده ای که بدنه آن را تشکیل می دهند به لطف استفاده از فولادهای مقاوم و فشار گرم آسانتر شده است. طراحی آن به گونه ای است که طراحی نمای جلوی و چراغ های این خودرو نشان می دهد که این لکسوس متعلق به تویوتا است، زیرا چراغ های جلو و خطوط روی سپر کمی به مدل های لکسوس شبیه است. تغییرات اصلی در اطراف چراغهای جلو متمرکز شده است.

بخش داخلی خودرو عمدتا دست نخورده باقی مانده است، در اطراف تنظیم صفحه نمایش مرکب طراحی شده که صفحه بالا سرعت، اطلاعات سیستم هیبریدی، نظارت بر انرژی و همچنین کنترل آب و هوا را نشان می دهد. تمام مدل های AWD دارای فرمان صوتی Siri Eyes Free، یک دوربین پشتیبان گیری،تنظیم صدای شش کاناله، دو پورت شارژ USB (پورت USB و پورت کمکی)و همچنین یک دوربین عقب خودرو مجهز شده است. هيچ تغييری در نيروی برق Prius وجود ندارد. و  تویوتا پریوس سوخت کمتری نسبت به نسخه قبلی مصرف می کند. صفحه نمایش لمسی 6.1 اینچی ، پخش موسیقی و قابلیت های handsfree با استفاده از اتصال بلوتوث و کنترل های پیشرفته تشخیص صدا از ویژگی های دیگر این خودروی تویوتا هستند.

هر Prius دارای مجموعه ای از ویژگی های ایمنی پیشرفته است که شامل  ترمز خودکار اضطراری با تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج خط و کمک به نگهداری خط می شود. کنترل کروز می تواند فاصله ای امن بین اتومبیل ها را در طی رانندگی بزرگراه حفظ کند.  اما متاسفانه، هشدار نقطه کور هنوز اختیاری است.

موتور تویوتا پریوس جدید 140 اسب بخار است . این خودرو در حال حاضر دارای یک موتور چهار سیلندر 1.8 لیتری است که با سیستم هیبریدی مشهور تویوتا کار می کند که می تواند تا 120 پوند گشتاور تولید کند و حدود 54 mpg را در بر می گیرد.  با این حال، در حالی که ممکن است قوی تر به نظر برسد، این خودرو تنها قادر است 62 مایل در ساعت را در مدت 10.8 ثانیه بپیماید که 0.2 ثانیه کندتر پریوس قدیمی است.

اگر شما بخواهید خودروی تویوتای خود را تعمیر کنید باید به تعمیرگاه تخصصی تویوتا مراجعه کنید تا بتوانید خودروی خود را به همان استانداردی که تولید می شود تعمیر نمایید. تعمیرگاه تخصصی لکسوس با کادر متخصص آماده ارائه کلیه خدمات به مشتریان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Top