همه چیز درباره 2019 RAV4

همه چیز درباره 2019 RAV4

همه چیز درباره 2019 RAV4

تویوتا 2019 RAV4  با طراحی براق، جادار و پیشگام در فناوری است. 2019 RAV4 پیشرفت های قابل توجهی در فن آوری های نیروی برق، عملکرد دینامیکی، مقررات ایمنی هوشمند و کیفیت همه جانبه داشته است.

2019 RAV4 جدید توسط موتور جدید هیبرید 2.5 لیتری خود شارژ می شود. این پیشرانه قدرتمند جدید پیشرانه سوخت را بهبود می بخشد، قدرت بیشتر را فراهم می کند و همه در یک فرم جمع و جور تر و بی صدا تر قرار گرفته است. فاصله بین محور جلو و عقب اتومبیل برای راحتی بیشتر 30 میلیمتر اضافه شده است. در قسمت جلو و عقب تاق 4،600 میلیمتر کاهش ایجاد شده است. فضای صندوق نیز افزایش یافته است و دارای قابلیت انعطاف پذیری با صندلی های عقب تاشو می باشد. عرض خودرو با 10 میلی متر افزایش یافته است که به معنی یک کابین راحت تر و بزرگتر برای راننده و مسافر می باشد.

طراحی TNGA

RAV4 2019 جدید بخشی از Toyota New Global Architecture (TNGA) می باشد. به علاوه طراحی برش لبه، پلت فرم TNGA به نوبه خود باعث ثبات و مدیریت بهتر می شود. جزئیات کوچک در طراحی مانند چراغ باله مانند عقب، بهبود آیرودینامیک خودرو و یک تجربه رانندگی بهتر را به ارمغان می آورد.

نمایشگر تویوتا لمسی 2 در سفرهای جاده ای چندین ویژگی جدید را فراهم می کند، یک رابط کاربری آسان دارد،دارای قابلیت تشخیص صدا و اتصال به تلفن است و نمایشگر آن مجهز به نقشه 3D می باشد.

این تویوتا در حال حاضر به منظور پیش سفارش موجود است. قیمت گذاری در حال حاضر در نمایندگی تویوتا همراه با اطلاعات دقیق تر محصول ارائه شده است و با توجه به محدودیت های عرضه اولیه ، برای تحویل زودهنگام، سفارش خود را رزرو کنید.

این خودرو هنوز وارد ایران نشده است. اما اگر شما دارای خودورهای این شرکت هستید، برای بازدید های دوره ای می توانید به تعمیرگاه تخصصی تویوتا مجاز مراجعه نمایید و از خدمات تعمیرگاه تخصصی لکسوس و سرویس های دوره ای و کارشناسی تخصصی برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Top